BOHNENKAMP AG un STARCO nostiprina savus galvenos biznesa virzienus

18.05.2016

STARCO               BOHNENKAMP

Informācija presei

Osnabruka, 2016. gada 18. maijs

Sabiedrības pieņēma lēmumu par „nostiprināšanas stratēģiju”: „BOHNENKAMP AG” pārņem „STARCO” biznesu gala patērētāju tirgū, bet „STARCO” pārņem „BOHNENKAMP AG” biznesu, kas saistīts ar komplektējošo sastāvdaļu piegādi ātrgaitas piekabju ražotājiem.

Sabiedrība „BOHNENKAMP AG” (Osnabruka, Vācija) pārņem sabiedrības „STARCO EASTERN GROUP” biznesu (Krievija, Baltkrievija, Igaunija, Latvija, Lietuva, Kazahstāna un Ukraina) un sabiedrības „STARCO” biznesu Skandināvijas valstu, Vācijas un Beniluksa valstu gala patērētāju tirgū. „BOHNENKAMP AG” ievērojami paplašinās mazo riepu sortimentu un palielinās savas jau esošās produkcijas tirgu. „STARCO” savukārt pārņem „BOHNENKAMP AG” biznesu ātrgaitas piekabju riepu jomā Vācijā un Slovākijā, tādējādi pastiprinot savas pozīcijas savā galvenajā segmentā. „STARCO” turpinās savu biznesu Lielbritānijas, Francijas, Polijas, Šveices un Dienvidāfrikas gala patērētāju tirgū.

Abas sabiedrības par to paziņo 2016. gada 18. maijā kopīgā preses relīzē. Biznesa pāreja ieplānota 2016. gada 1. jūlijā pēc tam, kad darījumu apstiprinās attiecīgās organizācijas.

„Mēs uzsākām dialogu senāk nekā pirms gada. „Nostiprināšanas stratēģija” abām sabiedrībām iezīmēja ceļu, ko mēs noteicām kopā ar „STARCO” dibinātāju un galveno akcionāru Pjēru Eilersgardu, kurš nesen no mums aizgāja,” saka Gregors Rūts, „BOHNENKAMP AG” izpilddirektors. 

„Mēs izdarījām soli virzienā, kas radās ar Ričarda Todda iecelšanu par izpilddirektoru 2015. gadā, un šis solis ir cieņas apliecinājums Pjēra Eilersgarda piemiņai. Mēs meklējām turpmākus attīstības ceļus, lai sabiedrība kļūtu spēcīgāka konkurences tirgū, kur ir nepieciešams daudz lielāks speciālo zināšanu līmenis katrā segmentā,” saka Karls Ēvalds Bakke-Jakobsens, A/S „STARCO Europe” valdes priekšsēdētājs.

„Jaunā struktūra abām sabiedrībām ļaus jaunā veidā paraudzīties uz tirgiem un preču zīmēm un atvērs mums jaunas iespējas. Tas neietekmēs attiecības ar pašreizējiem klientiem un piegādātājiem,” paziņoja Gregors Rūts.

Sabiedrību „BOHNENKAMP AG” un „STARCO” klienti no šīm pārmaiņām būs ieguvēji. Abas sabiedrības turpmāk varēs piedāvāt plašāku produkcijas sortimentu, augstu produkcijas līmeni noliktavā, labāku pakalpojumu kvalitāti un līmeni. Visi „STARCO” darbinieki, kas strādā gala patērētāju tirgū, kļūs par „BOHNENKAMP AG” darbiniekiem. „Darbinieki ir visvērtīgākā sabiedrības daļa, jo viņiem ir zināšanas un pieredze. Pateicoties viņiem, attiecības ar mūsu klientiem un piegādātājiem turpināsies arī nākotnē,” saka Gregors Rūts, „BOHNENKAMP AG” izpilddirektors. 

A/S „STARCO Europe” izpilddirektors Ričards Todds paskaidro: „Šīs pārmaiņas ļaus mums koncentrēties uz tehnikas ražotāju apkalpošanu, piedāvājot augstas klases risinājumus riepu un riteņu jomā, kā arī izveidot stratēģiju to valstu gala patērētāju tirgū, kuras palika „STARCO” ietekmes zonā. Jaunā struktūra ļaus koncentrēties uz klientiem un izvirzīt jaunus standartus mūsu galvenajos segmentos. Tam pamatā ir stratēģiskie ieguldījumi ražošanā un jaunu produktu attīstīšana, ko sabiedrība veica pēdējo 10 gadu laikā.”

Īsa informācija par „BOHNENKAMP AG”

„BOHNENKAMP AG” ir dibināta 1950. gadā Osnabrukā, tā ir viens no Eiropas vadošajiem industriālās, lauksaimniecības, kalnrūpniecības un citas speciālās tehnikas, kā arī kravas automobiļu un piekabju riepu un riteņu piegādātājiem. Sabiedrība piedāvā arī plašu asu un citu lauksaimniecības iekārtu sastāvdaļu sortimentu.

Sabiedrībā strādā aptuveni 260 darbinieku, un tā piedāvā savu produkciju un pakalpojumus Vācijā, Šveicē, Austrijā, Beniluksa valstīs, Slovākijā, Čehijā, Ungārijā un Polijā. Sīkāka informācija vietnē www.bohnenkamp.com

Īsa informācija par „STARCO”

„STARCO” ir ģimenes uzņēmums, kas attīstījās 55 gadu laikā. Šobrīd sabiedrībā strādā vairāk nekā 700 darbinieku, tā ir pārstāvēta visā Eiropā, un tai ir ražotnes un struktūrvienības, kas nodarbojas ar montāžu un izplatīšanas sistēmu attīstīšanu. Sabiedrība visā pasaulē piegādā riteņus un riepas, kas izmantojamas dažādās jomās gan tehnikas ražotājiem, gan gala patērētājiem– no ķerrām līdz lielām lauksaimniecības un industriālām riepām. „STARCO” izstrādā un piegādā gan lielu daudzumu standarta sastāvdaļu, gan arī mazas specializētu izstrādājumu partijas, vienlaicīgi nodrošinot augstus kvalitātes un drošības standartus. 2015. gadā „STARCO” apgrozījums bija vairāk nekā 140 miljoni eiro, galvenokārt gala patērētāju tirgū un piekabju riepu segmentā. Sīkāka informācija vietnē www.starco.com.

Lai iegūtu sīkāku informāciju, lūdzam vērsties:

„BOHNENKAMP AG”:
Henrihs Šmudde, mārketinga un sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājs Henrik.Schmudde@bohnenkamp.de, tālr. +49 541 12163 – 750

„STARCO”:

Sāra Millere-Lundberga, sabiedrisko attiecību menedžere
sarah.lundberg@starco.com, tālr. +4520670077

„STARCO EASTERN GROUP”:

Vadims Voitenko, mārketinga nodaļas vadītājs
Vadim.VOITENKO@starco.lv, tālr. +371 26183797