BKT un LALIGA: partnerība pagarināta līdz 2028. gadam

BKT un LALIGA: partnerība pagarināta līdz 2028. gadam

01.08.2025

Pēc oficiālās trīs sezonu pagarināšanas BKT būs LALIGA oficiālais riepu partneris Eiropā un Latīņamerikā, tādējādi atzīmējot simbolisku deviņu gadu sadarbības posmu ar LALIGA.

Madride, 2025. gada 25. jūlijs — Balkrishna Industries Limited (BKT) un LALIGA turpina savu kopīgo ceļu. Vadošais starptautiskais uzņēmums bezceļu riepu nozarē oficiāli paziņo par partnerības pagarināšanu ar vienu no prestižākajām futbola sacensībām pasaulē uz trim papildu sezonām līdz 2028. gadam, balstoties uz sešām veiksmīgām sezonām, kas tik tikko ir noslēgušās.

Šī partnerība, kas sākās 2019.–2020. gada sezonā, tagad iezīmēs simbolisku pagrieziena punktu – deviņas sezonas pēc kārtas, uzsverot izveidoto attiecību stiprumu un stratēģisko raksturu. Sākot no 2025./26. sezonas, BKT būs LALIGA oficiālais riepu partneris Eiropā un Latīņamerikā, tādējādi koncentrējot savu klātbūtni divos stratēģiskos reģionos, kur futbols ir dziļi iesakņojies kultūrā un kur uzņēmums vēlas vēl vairāk palielināt savu atpazīstamību.

“Mēs esam izvēlējušies koncentrēt savu klātbūtni Eiropā un Latīņamerikā — divos BKT pamatnozaru tirgos, kur futbols ir universāla valoda un spēcīgs līdzeklis, lai izveidotu saikni ar cilvēkiem. Mūsu mērķis ir pārvērst atpazīstamību reālā vērtībā, tādējādi īstenojot iniciatīvas, kas tiešā veidā iesaista fanus un izveido saikni ar vietējām kopienām,” saka Lucia Salmaso, BKT Europe izpilddirektore.

“LALIGA ir ļoti gandarīta par sadarbības atjaunošanu ar BKT, stratēģisko partneri, kuram ir tuvas mūsu vērtības un globālais redzējums. Šī labi izveidotā sadarbība liecina par mūsu abpusējo apņemšanos turpināt radīt vērtību, veicināt inovācijas un izveidot saikni ar miljoniem fanu visā pasaulē arī turpmākajos gados,” saka Jorge de la Vega, LALIGA komercdirektors.

Jaunā vienošanās nodrošinās BKT redzamību laukumā, izmantojot virtualizētus LED un 3D paklājus — digitālas telpas, kas redzamas tādu Spānijas top klubu, kā, piemēram, Real Madrid, FC Barcelona un Atlético Madrid izbraukuma spēlēs, kā arī parādīsies iespējas attīstīt fanu orientētas iniciatīvas, piemēram, konkursus un zīmola aktivizēšanu. Turklāt sadarbībā ar LALIGA tiks īstenoti CSR projekti, tādējādi uzturot un stiprinot abu organizāciju pastāvīgo apņemšanos un partnerību.

BKT, kas vienmēr ir izrādījis lielu interesi par sporta pasauli, uzskata sponsorēšanu ne tikai par zīmola veidošanas instrumentu, bet gan par iespēju radīt pozitīvu ietekmi uz sabiedrību un vairot autentiskuma nozīmi. Partnerība ar LALIGA iekļaujas plašākā stratēģijā, kas ietver Serie BKT Itālijā, Ligue 2 BKT Francijā un daudzas globālas iniciatīvas sportā un motorsportā.

Ar šo jauno līgumu BKT atjauno savu uzticību LALIGA un apstiprina savu apņemšanos veidot ilgtermiņa partnerības, kas radīs reālas saiknes gan uz laukuma, gan ārpus tā.